iCustomer blog

Big data analytics: massamarketing is dood, leve massamarketing.

11 August 2017, 13.21afbeelding Big data analytics: massamarketing is dood, leve massamarketing.

De rol van de CMO was nooit eerder zo belangrijk en complex als vandaag. Het werkterrein van bedrijven is competitiever en internationaler dan ooit. Consumenten hebben hebben een oneindige keuzevrijheid. Bovendien zijn hun interactiemogelijkheden met bedrijven exponentieel gestegen. De zogenaamde touchpoints zijn verveelvoudigd. Consumenten treden in contact met bedrijven via hun klassieke, fysieke winkels maar ook via sociale media, mobiele apps en websites.

Big data analytics: massamarketing is dood, leve massamarketing.

B2B leadgeneratie benchmark: strategische doelen en perspectieven

5 May 2017, 13.51afbeelding B2B leadgeneratie benchmark: strategische doelen en perspectieven

De zevende editie van de ‘Nationale B2B leadgeneratie benchmark’ staat in het teken van groei. Wat doen succesvolle marketeers en salesmanagers beter dan anderen? In het rapport vindt u de belangrijkste uitkomsten van de Nationale B2B leadgeneratie benchmarkt. Het onderzoek is uitgevoerd op initiatief van ProSpex in samenwerking met CRM Excellence.

B2B leadgeneratie benchmark: strategische doelen en perspectieven