Digital Marketing Strategie & Leiderschap (postdoctoraal)

Inschrijven:
Inschrijven
pencilBrochure aanvragen

Dat de nieuwe technologieën en media tot nieuwe verdienmodellen, concurrenten en klantgedrag leiden, is evident. Dit heeft ook impact op de wijze waarop organisaties en instellingen worden aangestuurd. Er is een groeiende behoefte aan concrete kennis over digital en online marketing op ‘managerial’ niveau. Hoe ga ik mijn bestaande organisatie toekomst-proof maken? Hoe ontwikkel ik nieuwe succesvolle business-modellen? Hoe reageer ik op veranderde markten en klanten? Hoe wapen ik mijzelf met kennis om me niet te verliezen in vijfjarenplannen maar ‘agile’ te reageren?

Met de postdoctorale opleiding Digital Marketing Strategie & Leiderschap til je je strategische digital en online kennis en kunde op een hoger niveau met een ‘managerial’ doel: sturing en leiding geven aan verandering.

De opleiding is ontwikkeld voor professionals die het onderste uit de kan willen halen op het gebied van digital en online marketing en deze strategisch willen inzetten. Binnen 4 maanden leer je op managerial en strategisch niveau hoe je succesvol digital en online marketing en nieuwe business-modellen ontwikkeld. Dankzij de zeer ervaren docenten, de interactie met studiegenoten, de praktische kennis en de vele cases leer je binnen 4 maanden een digital en online leader te worden.

College-onderwerpen opleiding Digital Marketing Strategie & Leiderschap

  • Digital marketing strategie & plan
  • Digital worlds & people: trends & innovatie en veranderend consumentengedrag
  • E-commerce strategie
  • Veranderde business modellen
  • Vraagstellingscollege
  • Online customer experience management & customer journeys
  • Digital branding
  • Digital marketing strategie case
  • Social Media
  • Digital advertising
  • Content marketing
  • Community Management
  • Search Engine strategies
  • Search Engine tactics
  • Mobile marketing
  • Digital & webanalytics
  • Werkcollege
  • Usability & experience
  • Best practise: E-commerce & conversie
  • Harvard Business School Digital Marketing Taktiek Case
  • Growth hacking
  • Agile marketing
  • Digitaal leiderschap en change management

In het kort

  • College: Avondopleiding 16.30 - 21.30 uur, incl. buffet; dagopleiding 09:45 - 17:00 uur, incl. lunch
  • Duur: Avond: 4 maanden - Dag: 2 maanden
  • Kosten: € 4.650,- excl BTW
  • Locaties: Amsterdam, Leusden, Utrecht, Rotterdam

Meer informatie kunt u lezen in de brochure. Deze kunt u bovenaan de pagina downloaden.

Schrijf u in voor het gratis proefcollege

Voor meer informatie over de opleiding Digital Marketing Strategie & Leiderschap kunt u gratis en vrijblijvend deelnemen aan een proefcollege. Een proefcollege geeft u een goede inhoudelijke indruk van onze opleidingen; onderwerpen als de opzet en onderwerpen van de colleges, einddoel van de opleiding, studiebelasting en de overeenkomsten en verschillen met gerelateerde opleidingen etc. komen aan de orde. Schrijf u bovenaan de pagina in voor een proefcollege of webinar.