Customer Centricity masterclass

de CRM-moneymaker

Praktische informatie
Datum
OnderwerpCRM
KostenGratis voor de doelgroep
LocatieProdware Inspirience Center
icoon inschrijvenInschrijven

Bent u een beslissingsbevoegde of beïnvloeder van een bedrijf met meer dan 25 medewerkers die betrokken is bij de oriëntatie en/of aanschaf van een CRM-project? Dan bieden wij u een GRATIS Customer Centricity masterclass aan. Een objectieve masterclass met Rik Vera, gespecialiseerd in Customer Centricity Consulting en trainer van Microsoft medewerkers en –partners in verschillende landen, waarin hij u inspireert om uw klantrelatie in te zetten als het ultieme concurrentiewapen en CRM te gebruiken als moneymaker.

Wat is customer Centricity?

Customer Centricity betekent uw klant centraal stellen, zowel in uw bedrijfsvisie op lange termijn als in uw dagelijkse processen. Het heeft als doel uw relatie met uw klant te versterken en tegelijkertijd uw omzet te verhogen. Uiteindelijk leidt Customer Centricity tot het verbeteren van uw dienstverlening.

We kunnen niet slagen zonder technologie

Wij geloven dat een succesvolle klantgerichte strategie ondersteund moet worden met een ‘world-class’ CRM-systeem. Een klantgerichte visie en processen moeten onderdeel zijn van de manier van handelen en denken van iedereen die contact heeft met klanten, in welke vorm dan ook. Vanuit dat oogpunt is Microsoft Dynamics CRM de oplossing voor het ondersteunen van dit proces en het borgen van de KPI’s die nodig zijn voor het realiseren van deze beoogde strategie.

Doe mee als u:
  • aan de vooravond staat van een CRM-project;
  • inzicht wilt in wat Customer Centricity kan betekenen voor u en uw klanten;
  • wilt begrijpen wat u met klantgerichte processen kunt bereiken.
Wat leert u?

Aan het einde van de masterclass beschikt u over een korte (20-25 items) checklist die centraal staat in uw klantgerichte processen en die u nu en in de nabije toekomst nastreeft. Gespecificeerd naar hoofdgebieden als sales, marketing, financiën, IT, etc. Deze lijst kan gebruikt worden als input om een oplossingsdefinitie op te stellen en bijbehorende demo voor te bereiden.

Agenda

Dinsdag 31 maart 13:30 – 14:00 uur: Ontvangst 14:00 – 16:30 uur: Customer Centricity masterclass 16:30 uur: Borrel

Locatie: Prodware Inspirience Center, Van Voordenpark 1a, Zaltbommel