Kennisitem
Download artikel Duurzaam ondernemen loont! Download

Duurzaam ondernemen loont!

Klantgericht verdienmodel door duurzaam ondernemen

Klantgericht verdienmodel door duurzaam ondernemen

Duurzaam ondernemen is geen vraag meer, maar de praktijk. Het is een welbekend onderwerp waar elke organisatie op zijn tijd mee te maken krijgt. In alles wat we doen is duurzaamheid een voorwaarde. Met duurzaam ondernemen is investeren een must, maar hoe zorg je ervoor dat deze investering een concrete bijdrage levert aan de organisatie? lees er alles over in deze uitgebreide whitepaper over Duurzaam ondernemen.

De definitie van duurzaam ondernemen
Bij het zoeken naar de definitie van duurzaam ondernemen komen vooral de woorden: waarde toevoegen, transparantie en verantwoording naar voren. In het kader van klantgericht ondernemen passen deze termen perfect, maar deze woorden moeten een toegevoegde waarde hebben voor zowel de organisatie als de klant. Het is belangrijk dat hier een goede balans in zit.

Het is belangrijk dat duurzaam ondernemen een onderdeel is van de totale bedrijfsvoering ten dienste van de drie P’s:

  1. People
  2. Planet
  3. Profit

De toegevoegde waarde van duurzaam ondernemen
Wat is de toegevoegde waarde van duurzaam ondernemen op lange termijn (zeer duurzaam)? De klant gaat de ontvangen toegevoegde waarde steeds meer terugbetalen. Dit omdat de klant het belang ervaart van de geïnvesteerde relatie. Daarnaast zal de klant zich in gaan zetten voor u als intermediair, door steeds meer van zijn belang bij uw belang te voegen. Ja, duurzaam ondernemen loont!

Download de whitepaper
Meer te weten komen over duurzaam ondernemen? Deze uitgebreide whitepaper gaat in op alle aspecten van duurzaam ondernemen. De whitepaper gaat in op: De visie, wat de toegevoegde waarde is, de randvoorwaarden en conclusies en adviezen.

Ook interessant voor u!