Kennisitem
Download artikel Klantgericht te werk gaan: wat houdt u tegen? Download

Klantgericht te werk gaan: wat houdt u tegen?

Interessant interview met experts Wilson Raj en Jonathan Moran

Interessant interview met experts Wilson Raj en Jonathan Moran

Organisaties maken voortdurend de belofte dat ze gefocust zijn op de klantervaring en daarmee erg klantgericht zijn. Toch wordt deze belofte door veel organisaties niet nagekomen. Wat zit er dan nog in de weg? Fragmentatie en complexiteit in zowel klantdata als klantgerichte processen. Deze whitepaper bestaat uit een interview met Wilson Raj (Global director customer intelligence) en Jonathan Moran (Customer intelligence product marketing). Zij gaan het hebben over hoe organisaties technologische platforms en analytics in kunnen zetten om de klant centraal te zetten en te kunnen focussen op de klantervaring.

Uitdagingen bij klantgericht werken

Een van de grootste uitdagingen die naar voren komt bij het centraal stellen van de klant is inzicht verkrijgen. Het komt vaak voor dat de service afdeling van een organisatie geen zicht heeft op de berichten en aanbiedingen die de klant krijgt van de marketingafdeling. Daarnaast is er onvoldoende zicht op sociale kanalen of hoe ze op de website zijn gekomen. Hoe kan een organisatie klantgericht zijn als dit inzicht mist?

Een greep uit de vragen die gesteld worden

Jonathan en Wilson geven samen antwoord op vragen omtrent klantgericht te werk gaan. In het interview komen de onderstaande vragen naar voren:

  • Wat zijn de grootste uitdagingen waar marketingorganisaties tegenaan lopen wanneer ze klant gericht willen zijn?
  • Wat doen succesvolle organisaties goed bij het centraal stellen van de klant?
  • Wat zijn de uitdagingen voor B2B-organisaties?
  • Wat zijn de top 3 tips om marketing klantgerichter te maken?

Zet de klant centraal!

Lees de whitepaper om een beter inzicht te krijgen hoe u klantgerichter te werk kunt gaan. De gestelde vragen zullen uitgebreid beantwoord worden door de experts Wilson Raj en Jonathan. Download de whitepaper en maak uw belofte om klantgerichter te zijn waar.

Let op: Dit is een gearchiveerd artikel. iCustomer brengt graag actuele kennis rondom bij u onder de aandacht. Deze vindt u hieronder.

Actuele kennis