Kennisitem
Download artikel Mobiele marketing in het B2B-speelveld Download

Mobiele marketing in het B2B-speelveld

B2B Mobile marketing

B2B Mobile marketing

Mobiel biedt de marketeer veel kansen anno 2016. Smartphones en tablets waren ooit leuke gadgets maar vandaag de dag kan de kenniswerker met dergelijke apparaten productief zijn. De komst van enterprise apps voor bijvoorbeeld business intelligence of CRM naast e-mail en agenda hebben hier een belangrijke bijdrage in geleverd.

Mobiel voor B2B marketeers
Door deze toename aan apps om productief te zijn nemen de kansen voor B2B-marketeers toe. Er kan op verschillende manieren geprofiteerd worden van mobiel. Denk hierbij aan de volgende vormen:

  • Mobiele applicaties
  • Mobiele website
  • Mobiele e-mails
  • Adverteren voor mobiel
  • Mobiele SEA
  • Mobiele SEO

Mobiele apps voor B2B
Door de inzet van mobiele apps in het B2B-speelveld is het mogelijk om de B2B doelgroep op een effectieve manier te bereiken. Apps zijn hiervoor een goede manier. Binnen het vakgebied van content marketing is het door de inzet van apps mogelijk geworden om als een magazine-app onafhankelijke content te delen waardoor een contact met een ‘lead’ wordt opgebouwd. Via de app kan eenvoudig nurturing plaatsvinden door opnieuw content aan de lezer aan te bieden.

In de whitepaper
In de whitepaper worden de mogelijkheden van mobiel voor de B2B markt uiteengezet. Kansen maar ook aandachtspunten worden behandeld. De whitepaper ‘B2B Mobile Marketing’ is gratis en vrijblijvend te downloaden.

Ook interessant voor u!