Klantgericht ondernemen

Klantgericht ondernemen komt bij steeds meer ondernemingen aan bod. Klantgericht ondernemen is vooral bij elke stap in de organisatie aan de klant denken. Met andere woorden de klant staat centraal in de organisatie. Bij het denken en handelen vanuit de klant, levert klantgericht ondernemen zeker veel op.

Uitgelicht: 

Klantgericht ondernemen: wat zijn de vervolgstappen?

 
Toegevoegde waarde leveren voor de klant gratis downloaden

Het aanschaffen van een CRM-systeem ter verbetering van de klantgerichtheid is een goede eerste stap. Maar hoe gaat u de vervolgstappen zetten? CRM moet ook nog geïntegreerd worden in de processen, het organisatiemodel en de service die u levert tijdens de klantreis. Hoe u dit kunt gaan doen leest u in deze whitepaper.

Lees verder Gratis downloaden
 

Klantgerichtheid verbeteren met analytics

Klantgerichtheid verbeteren met analytics

Wanneer klanten op zoek zijn naar een product, kunnen ze via internet alle informatie vinden die ze nodig hebben. Klanten vergelijken daardoor uw bedrijf gemakkelijk met uw concurrentie. Om klanten te behouden, is het cruciaal dat bij uw bedrijf klantgerichtheid bovenaan de agenda staat.

Lees verderGratis downloaden

CRM gebruiksgemak waarborgen met Super Users

CRM gebruiksgemak waarborgen met Super Users

Snel CRM aanpassingen maken. Of het nu gaat om een rapportage, worksflow of een extra knop op het scherm, een super user kan hiervoor ingezet worden. Wat is een super user precies en hoe kan een super user ingezet worden om het CRM gebruiksgemak te verbeteren? Lees in deze whitepaper alles over de super user op het gebied van CRM.

Lees verderGratis downloaden

CRM: wat is het eigenlijk?

CRM: wat is het eigenlijk?

CRM wordt door elke organisatie gebruikt, maar voor wie is CRM bedoeld? Wat zijn belangrijke componenten voor succes en wat zijn veel voorkomende CRM-valkuilen? Elke organisatie heeft CRM: stilstaan of doorontwikkelen? Lees in deze whitepaper meer over klantgericht werken én denken.

Lees verderGratis downloaden

Investeer in duurzame klantrelaties voor de toekomst

Investeer in duurzame klantrelaties voor de toekomst

Met het juiste online platform kan een klantgerichte toekomstvisie sneller tot stand komen. Dit zou het online platform Sjoerd kunnen zijn. Sjoerd kan dienen als een verbindende schakel met de techniek. Investeer in duurzame klantrelaties en werk met ‘personal advisor’ Sjoerd. Lees meer over Sjoerd en de mogelijkheden in deze whitepaper.

Lees verderGratis downloaden

De regie weer in handen met de Personal Advisor

De regie weer in handen met de Personal Advisor

Vergelijkssites van verzekeringen spelen in op recente ontwikkelingen en trends, waarbij de klant steeds meer zelf wilt doen, keuzevrijheid wilt hebben. Maar krijgt die klant eigenlijk wel het best passende aanbod? De invloed van de intermediair wordt steeds minder en de vraag rijst: bestaat er een manier om als intermediair invloed te krijgen op het verzekeringsgedrag van de klant en deze weer aan zich te binden?

Lees verderGratis downloaden

Duurzaam ondernemen loont!

Duurzaam ondernemen loont!

Duurzaam ondernemen is geen vraag meer, maar de praktijk. Het is een welbekend onderwerp waar elke organisatie op zijn tijd mee te maken krijgt. In alles wat we doen is duurzaamheid een voorwaarde. Met duurzaam ondernemen is investeren een must, maar hoe zorg je ervoor dat deze investering een concrete bijdrage levert aan de organisatie? Lees deze uitgebreide whitepaper!

Lees verderGratis downloaden

De selectie van CRM software

De selectie van CRM software

De keuze van de juiste CRM software kan met een aantal uitdagingen komen. Natuurlijk zijn er een aantal variabelen waar het aan moet voldoen en is er voldoende informatie te vinden op het internet, maar ben je hiermee in staat om de juiste CRM software te kiezen? Weet je hiermee of de software ook goed te implementeren is? Lees in deze whitepaper meer over de 7 CRM pijlers bij de keuze van de juiste CRM software.

Lees verderGratis downloaden

Uw coach voor klantgericht ondernemen binnen de ATP branche

Uw coach voor klantgericht ondernemen binnen de ATP branche

Klantgericht ondernemen is een onderwerp wat bij steeds meer organisaties aan de orde komt. Hoe pak je klantgericht ondernemen goed aan? Gebruik maken van een coach bij het bereiken van uw doel bij klantgericht ondernemen is nog helemaal geen slecht idee. Waarbij kan een coach ondersteunen tijdens de ontwikkeling van klantgericht ondernemen? Lees snel verder en kom achter de belangrijkheid van een coach tijdens klantgericht ondernemen.

Lees verderGratis downloaden

5 Essentials voor klantgerichte efficiency in de ATP branche

5 Essentials voor klantgerichte efficiency in de ATP branche

Klantgericht ondernemen is iets waar elke onderneming mee bezig is. De klant is tenslotte erg belangrijk binnen een onderneming. Klantgericht ondernemen is zowel voor de klant als de onderneming een belangrijk onderdeel. Dit is geen nieuws voor ondernemers, maar waarom is klantgericht ondernemen dan toch zo moeilijk? Lees in dit artikel meer over de 5 bepalende essentials voor renderend klantgericht ondernemen in de ATP branche.

Lees verderGratis downloaden

Competenties klantgericht ondernemen

Competenties klantgericht ondernemen

Een goede klantervaring levert op de lange termijn tot een hogere winst. Hoe kan je dit bereiken? Stel de klant centraal in de hele klantcontactoperatie. Wat moet er veranderen in de organisatie om een omnichannel klantervaring te kunnen bieden? Lees er meer over in de volledige whitepaper!

Lees verderGratis downloaden

Succesvol Klantmanagement

Succesvol Klantmanagement

De klant winnen en behouden? De klant moet zich laten overtuigen dat hij de beste koop bij u doet en de beste service krijgt. De klant beoordeeld de service en de koop, maar hoe krijgt u de stempel "beste"? Dit alles heeft te maken met (succesvol) klantmanagement. Lees er meer over in deze whitepaper.

Lees verderGratis downloaden

De Klant is Altijd Koning

De Klant is Altijd Koning

Is de klant altijd koning? Ja! Organisaties kunnen alleen overleven door de verwachtingen van de klant te overtreffen. Kruip in de huid van de klant en ontdek wat de wensen van de klant zijn. Klantcontact is erg belangrijk, altijd vriendelijk zijn en probeer de klant zo goed mogelijk te begrijpen. Meer te weten komen hoe klanttevredenheid bij kan dragen aan de winstgevendheid? Lees er meer over in deze whitepaper.

Lees verderGratis downloaden

The CEO's agenda on Strategic Customers

The CEO's agenda on Strategic Customers

Steeds meer organisaties beseffen dat er veel voordelen zijn voor klantgeoriënteerde onderneming. Daarnaast is het ook duidelijk dat klanten vaak niet een kritiek onderdeel zijn van het kern managementproces.Dit artikel beschrijft dat een klantportfolio even belangrijk is als personele en financiële factoren waarbij vijf vragen essentieel zijn. Lees snel verder in de whitepaper.

Lees verderGratis downloaden