Management en CRM

Het management is verantwoordelijk voor het bereiken van een gezamenlijk doel. Een doel wat je met de hele organisatie wilt bereiken. Het management heeft ook een grote invloed op de strategie die de organisatie gaat bewandelen. Lees in deze rubriek meer whitepapers over management

Uitgelicht: 

Klantgericht ondernemen: wat zijn de vervolgstappen?

 
Toegevoegde waarde leveren voor de klant gratis downloaden

Het aanschaffen van een CRM-systeem ter verbetering van de klantgerichtheid is een goede eerste stap. Maar hoe gaat u de vervolgstappen zetten? CRM moet ook nog geïntegreerd worden in de processen, het organisatiemodel en de service die u levert tijdens de klantreis. Hoe u dit kunt gaan doen leest u in deze whitepaper.

Lees verder Gratis downloaden
 

Klantgericht ondernemen: wat zijn de vervolgstappen?

Klantgericht ondernemen: wat zijn de vervolgstappen?

Het aanschaffen van een CRM-systeem ter verbetering van de klantgerichtheid is een goede eerste stap. Maar hoe gaat u de vervolgstappen zetten? CRM moet ook nog geïntegreerd worden in de processen, het organisatiemodel en de service die u levert tijdens de klantreis. Hoe u dit kunt gaan doen leest u in deze whitepaper.

Lees verderGratis downloaden

10 tips voor een hoge gebruikersadoptie

10 tips voor een hoge gebruikersadoptie

Niet iedere organisatie die investeert in CRM is daar even succesvol mee en kampt met een lage gebruikersadoptie. Wat is de reden van een lage gebruikersadoptie en hoe kan je de gebruikersadoptie verhogen? In deze whitepaper komen de belangrijkste facetten aanbod die de adoptie van een CRM project kunnen beïnvloeden. Download de volledige whitepaper en lees meer over de 10 tips voor een hoge gebruikersadoptie.

Lees verderGratis downloaden

Succes Meten van Content Marketing

Succes Meten van Content Marketing

Het succes van een online content marketing initiatief is op vele manieren te meten. Het is wel handig om te weten wat er gemeten moet worden. Hiervoor is het van belang om KPI’s te definiëren voor het meten van de prestatie van een content marketing proces. Door op deze KPI’s te sturen kan de performance sterk worden verbeterd. Deze whitepaper gaat dieper in op het sturen op conversie en KPI’s bij content marketing initiatieven.

Lees verderGratis downloaden

De CRM Coach als sparringpartner

De CRM Coach als sparringpartner

Een CRM Coach is voor veel bedrijven een vereiste wanneer zij zich bezig willen houden met CRM projecten. Veel bedrijven missen de benodigde kennis van CRM om CRM Projecten tot een goed einde te kunnen brengen. Bij de implementatie van CRM worden verschillende stadia onderkend. De CRM Coach kan in ieder stadium een toegevoegde waarde bieden.

Lees verderGratis downloaden

Uw coach voor klantgericht ondernemen binnen de ATP branche

Uw coach voor klantgericht ondernemen binnen de ATP branche

Klantgericht ondernemen is een onderwerp wat bij steeds meer organisaties aan de orde komt. Hoe pak je klantgericht ondernemen goed aan? Gebruik maken van een coach bij het bereiken van uw doel bij klantgericht ondernemen is nog helemaal geen slecht idee. Waarbij kan een coach ondersteunen tijdens de ontwikkeling van klantgericht ondernemen? Lees snel verder en kom achter de belangrijkheid van een coach tijdens klantgericht ondernemen.

Lees verderGratis downloaden

Een nieuwe commerciële stratigie

Een nieuwe commerciële stratigie

Process to Order (P2O) is een belangrijk onderdeel in de nieuwe Sales- en Demand Creation-organisatie. Om hier aan te werken zijn er drie verschillende workshops opgezet. Lees in de klantcase meer over de opzet van de workshops en wat de resultaten waren die er uit zijn gekomen.

Lees verderGratis downloaden

5 Essentials voor klantgerichte efficiency in de ATP branche

5 Essentials voor klantgerichte efficiency in de ATP branche

Klantgericht ondernemen is iets waar elke onderneming mee bezig is. De klant is tenslotte erg belangrijk binnen een onderneming. Klantgericht ondernemen is zowel voor de klant als de onderneming een belangrijk onderdeel. Dit is geen nieuws voor ondernemers, maar waarom is klantgericht ondernemen dan toch zo moeilijk? Lees in dit artikel meer over de 5 bepalende essentials voor renderend klantgericht ondernemen in de ATP branche.

Lees verderGratis downloaden

Beheer van CRM-applicaties

Beheer van CRM-applicaties

Wat komt er allemaal kijken bij het beheren van een CRM-applicatie? Om een CRM-applicatie goed te kunnen beheren als een CRM beheerorganisatie, spelen er altijd een aantal vragen. Wie wordt de eigenaar van de eigenaar van CRM? Hoe wordt omgegaan met nieuwe medewerkers? Op welke wijze worden nieuwe ideeën verzameld? Dit zijn nog maar een paar van de vragen. Lees in de whitepaper alle aspecten die aan de orde komen bij een CRM beheerorganisatie.

Lees verderGratis downloaden

Klantbeleving als concurrerend vermogen

Klantbeleving als concurrerend vermogen

Hoe krijg je een goede concurrentiepositie? Informatie inwinnen over een bedrijf gaat steeds makkelijker. Het vergelijken van aanbiedingen en door middel van referenties de voor- en nadelen van de verschillende leveranciers onderzoeken. Hierdoor is het nog meer van belang om je als organisatie te onderscheiden van de concurrentie. Lees meer over het creëren van buitengewone klantbeleving in deze whitepaper.

Lees verderGratis downloaden

Conclusies uit recente CRM onderzoeken

Conclusies uit recente CRM onderzoeken

Tijdens CRM Inspiration van CRM Association NL werden de uitkomsten van drie verschillende CRM onderzoeken gepresenteerd. Centraal in dit onderzoek staan de ontwikkelingen die Customer Relationship Management binnen het bedrijfsleven heeft meegemaakt. Lees verder in dit onderzoek over de diverse uitkomsten die naar voren zijn gekomen.

Lees verderGratis downloaden

Training en CRM: een twee-eenheid

Training en CRM: een twee-eenheid

Wat is de reden dat begeleiding van medewerkers in een CRM project vaak een sluitpost zijn? Lees in dit artikel tips voor training in een CRM strategie. Dit artikel neemt u mee in 5 verschillende en handige tips. Met als eerste tip: zorg dat de onderwerpen daadwerkelijk in de training geadresseerd worden (strategie, processen, rapportage, voordeel voor de specifieke medewerker in zijn dagelijkse werkzaamheden).

Lees verderGratis downloaden

ROI van CRM is niet te berekeken! Of toch wel?

ROI van CRM is niet te berekeken! Of toch wel?

Moet een organisatie investeren in CRM? Wat levert het op om te investeren in CRM? Wat krijgt een onderneming extra? Dit zijn allemaal vragen waar een onderneming mee bezig is. Deze paper biedt handvatten voor een snelle en pragmatische inventarisatie van de toegevoegde waarde van CRM voor u en uw organisatie.

Lees verderGratis downloaden

CRM nu ook in Succesprojecten Verkrijgbaar

CRM nu ook in Succesprojecten Verkrijgbaar

CRM is een onderwerp waar nog steeds veel misvattingen over zijn. CRM is zeker geen project, een project heeft altijd een begin en een einde, CRM is continu en nooit klaar. Voor een succesvolle CRM aanpak zijn een aantal factoren afhankelijk, 7 factoren om precies te zijn. Lees verder in dit artikel voor de 7 verschillende succesfactoren!

Lees verderGratis downloaden