Strategie en CRM

Een strategie staat voor een keuze of richting die een organisatie op gaat. Een strategie gaat meestal over een langere periode waarop andere onderdelen worden gebaseerd. Een strategie is een doel waar je als organisatie naar streeft. Lees in deze rubriek meer informatie over het opzetten van een strategie.

Uitgelicht: 

Klantgericht ondernemen: wat zijn de vervolgstappen?

 
Toegevoegde waarde leveren voor de klant gratis downloaden

Het aanschaffen van een CRM-systeem ter verbetering van de klantgerichtheid is een goede eerste stap. Maar hoe gaat u de vervolgstappen zetten? CRM moet ook nog geïntegreerd worden in de processen, het organisatiemodel en de service die u levert tijdens de klantreis. Hoe u dit kunt gaan doen leest u in deze whitepaper.

Lees verder Gratis downloaden
 

Klantgericht ondernemen: wat zijn de vervolgstappen?

Klantgericht ondernemen: wat zijn de vervolgstappen?

Het aanschaffen van een CRM-systeem ter verbetering van de klantgerichtheid is een goede eerste stap. Maar hoe gaat u de vervolgstappen zetten? CRM moet ook nog geïntegreerd worden in de processen, het organisatiemodel en de service die u levert tijdens de klantreis. Hoe u dit kunt gaan doen leest u in deze whitepaper.

Lees verderGratis downloaden

Wat is het ideale traject van lead naar order?

Wat is het ideale traject van lead naar order?

Wat zijn de B2B leadgeneratie uitdagingen? De Nationale Benchmark B2B leadgeneratie gaat dieper in op deze vraag. Wat kunnen succesvolle bedrijven beter als het gaat om B2B leadgeneratie en wat kunnen andere organisaties hiervan leren? Lees meer over de uitgebreide resultaten van het onderzoek in het volledige onderzoeksrapport. Ga aan de slag met leadgeneratie en ga van lead naar order in 2016.

Lees verderGratis downloaden

Sneak Preview: wat doen succesvolle B2B-bedrijven beter?

Sneak Preview: wat doen succesvolle B2B-bedrijven beter?

Een sneak preview van het Nationale B2B-leadgeneratie Benchmark? Dit artikel gaat in op een aantal voorlopige resultaten van het onderzoek. De vraag die centraal staat in het onderzoek is: Wat doen succesvolle bedrijven beter als het gaat om New Business? Nieuwsgierig geworden naar de onderzoeksresultaten van het onderzoek? Lees dit artikel en krijg alvast een sneak preview van de onderzoeksresultaten.

Lees verderGratis downloaden

Mobiele marketing in het B2B-speelveld

Mobiele marketing in het B2B-speelveld

De kansen van mobiele marketing voor B2B nemen verder toe doordat mobiele apparaten niet langer gadgets zijn. Tablet en smartphone worden steeds vaker zakelijk gebruikt door de komst van bijvoorbeeld business intelligence en CRM toepassingen van mobiel. Daardoor zijn de kansen van mobiele marketing in de B2B markt aanzienlijk toegenomen.

Lees verderGratis downloaden

Handige lijst voor de marketeer

Handige lijst voor de marketeer

Voor de marketeer kan het organiseren van een webinar een klus zijn die aardig wat tijd kost. Er moet namelijk behoorlijk wat geregeld worden. Denk aan het vastleggen van een spreker maar ook aan de promotie van de webinar. De checklist webinar organiseren helpt de marketeer bij het organiseren van een webinar door een aantal punten op een rij te zetten. Zo kan er niks meer worden vergeten.

Lees verderGratis downloaden

Het samenspel van owned, earned en paid media

Het samenspel van owned, earned en paid media

Owned media, earned media en paid media zijn drie verschillende soorten media die in de ideale communicatiestrategie alle drie een plek hebben. Kanalen waar de organisatie zelf de regie over heeft zijn de owned media. De kanalen waar anderen de boodschap van de organisatie delen zijn de earned. Ingekochte media wordt paid media genoemd. In de ideale communicatiestrategie is een samenspel van media nodig waarbij een verschuiving naar owned media gewenst is.

Lees verderGratis downloaden

Succes Meten van Content Marketing

Succes Meten van Content Marketing

Het succes van een online content marketing initiatief is op vele manieren te meten. Het is wel handig om te weten wat er gemeten moet worden. Hiervoor is het van belang om KPI’s te definiëren voor het meten van de prestatie van een content marketing proces. Door op deze KPI’s te sturen kan de performance sterk worden verbeterd. Deze whitepaper gaat dieper in op het sturen op conversie en KPI’s bij content marketing initiatieven.

Lees verderGratis downloaden

Het B2B Marketing Forum

Het B2B Marketing Forum

Dit artikel geeft de inzichten weer vanuit het B2B Marketing Forum. Mike Volpe, Nick Southgate en Meta Karagianni zijn de keynote speakers van dit forum. Mike Volpe gaat dieper in op het koopproces van de klant, Nick Southgate gaat dieper in op de toegepaste gedragsverandering en Meta Keragianni gaat verder in op contentmarketing en Social Media. Lees verder over het B2B Marketing Forum.

Lees verderGratis downloaden