Contentmarketing

Contentmarketing is een manier voor organisaties om informatie over hun product of diens onder de aandacht te brengen bij de consument. Contentmarketing is een vorm van marketing waarbij gebruik wordt gemaakt van content (whitepapers, artikelen of een webinar). Deze content genereert leads voor de organisatie waar een opdracht uit gehaald kan worden.

Uitgelicht: 

Uitdagingen van omnichannel: waar te beginnen?

 
De kans om te profiteren van het nut van technologie gratis downloaden

De behoeften van de digitale consument zijn verschoven. Voor retailers die deze technologische verschuivingen kunnen benutten is dit geen uitdaging maar een kans. Investeer in een goede omnichannelstrategie en ga met uw omnichannel-consumenten aan de slag. Deze whitepaper geeft u een aantal handvatten om met een omnichannelstrategie aan de slag te gaan.

Lees verder Gratis downloaden
 

Usability bij contentmarketing inzetten ter voorkoming van conversieproblemen

Usability bij contentmarketing inzetten ter voorkoming van conversieproblemen

Het klinkt heel voor de hand liggend, maar veel conversieproblemen ontstaan door gebruiksonvriendelijke userinterfaces. Usability is een belangrijke randvoorwaarde voor het genereren van response. Zou het niet zonde zijn als goed geschreven en aantrekkelijke content uiteindelijk niet gelezen wordt omdat het strand op een gebruiksonvriendelijke website of een onduidelijk conversiepad? Lees in deze whitepaper meer over website, nieuwsbrief, mobile en content usability.

Lees verderGratis downloaden

Het B2B Marketing Forum

Het B2B Marketing Forum

Dit artikel geeft de inzichten weer vanuit het B2B Marketing Forum. Mike Volpe, Nick Southgate en Meta Karagianni zijn de keynote speakers van dit forum. Mike Volpe gaat dieper in op het koopproces van de klant, Nick Southgate gaat dieper in op de toegepaste gedragsverandering en Meta Keragianni gaat verder in op contentmarketing en Social Media. Lees verder over het B2B Marketing Forum.

Lees verderGratis downloaden