Online marketing

Online marketing is bij veel organisaties niet meer weg te denken uit de bedrijfsstrategie. Online marketing is het bereiken van prospects via internet of andere digitale technologieën zoals e-mail of een mobiele telefoon. De inzet van online marketing kan verschillende doelen hebben. Zoals het opbouwen van naamsbekendheid.

Uitgelicht: 

Uitdagingen van omnichannel: waar te beginnen?

 
De kans om te profiteren van het nut van technologie gratis downloaden

De behoeften van de digitale consument zijn verschoven. Voor retailers die deze technologische verschuivingen kunnen benutten is dit geen uitdaging maar een kans. Investeer in een goede omnichannelstrategie en ga met uw omnichannel-consumenten aan de slag. Deze whitepaper geeft u een aantal handvatten om met een omnichannelstrategie aan de slag te gaan.

Lees verder Gratis downloaden
 

Visuele analytics: de nieuwe marketing realiteit

Visuele analytics: de nieuwe marketing realiteit

Dit e-book belicht de uitdagingen waar marketing experts van vandaag de dag tegenaan lopen en hoe visuele analytics daarbij kunnen helpen. Het geeft weer hoe verschillende organisaties uit verschillende branches grote stappen voorwaarts hebben kunnen maken in het effectiever maken van de marketing. Lees snel verder om meer te weten te komen over de nieuwe marketingrealiteit.

Lees verderGratis downloaden

De content marketing trends van dit moment

De content marketing trends van dit moment

De effectiviteit van advertenties op televisie of in de krant neemt enorm af. Veel internetters gebruiken bovendien adblockers. Om de consument toch te bereiken is een andere strategie nodig. Content marketing verpakt commerciële informatie in mooie verhalen en weet de consument vast te houden. Welke content marketing trends zijn nu actueel? Laat u inspireren!

Lees verderGratis downloaden

Wat is het ideale traject van lead naar order?

Wat is het ideale traject van lead naar order?

Wat zijn de B2B leadgeneratie uitdagingen? De Nationale Benchmark B2B leadgeneratie gaat dieper in op deze vraag. Wat kunnen succesvolle bedrijven beter als het gaat om B2B leadgeneratie en wat kunnen andere organisaties hiervan leren? Lees meer over de uitgebreide resultaten van het onderzoek in het volledige onderzoeksrapport. Ga aan de slag met leadgeneratie en ga van lead naar order in 2016.

Lees verderGratis downloaden

Mobiele marketing in het B2B-speelveld

Mobiele marketing in het B2B-speelveld

De kansen van mobiele marketing voor B2B nemen verder toe doordat mobiele apparaten niet langer gadgets zijn. Tablet en smartphone worden steeds vaker zakelijk gebruikt door de komst van bijvoorbeeld business intelligence en CRM toepassingen van mobiel. Daardoor zijn de kansen van mobiele marketing in de B2B markt aanzienlijk toegenomen.

Lees verderGratis downloaden

Usability bij contentmarketing inzetten ter voorkoming van conversieproblemen

Usability bij contentmarketing inzetten ter voorkoming van conversieproblemen

Het klinkt heel voor de hand liggend, maar veel conversieproblemen ontstaan door gebruiksonvriendelijke userinterfaces. Usability is een belangrijke randvoorwaarde voor het genereren van response. Zou het niet zonde zijn als goed geschreven en aantrekkelijke content uiteindelijk niet gelezen wordt omdat het strand op een gebruiksonvriendelijke website of een onduidelijk conversiepad? Lees in deze whitepaper meer over website, nieuwsbrief, mobile en content usability.

Lees verderGratis downloaden

Investeer in duurzame klantrelaties voor de toekomst

Investeer in duurzame klantrelaties voor de toekomst

Met het juiste online platform kan een klantgerichte toekomstvisie sneller tot stand komen. Dit zou het online platform Sjoerd kunnen zijn. Sjoerd kan dienen als een verbindende schakel met de techniek. Investeer in duurzame klantrelaties en werk met ‘personal advisor’ Sjoerd. Lees meer over Sjoerd en de mogelijkheden in deze whitepaper.

Lees verderGratis downloaden

Event Driven Marketing

Event Driven Marketing

Sinds een aantal jaren heeft een nieuw soort marketingstrategie zijn intrede gedaan, Event Driven Marketing (EDM). EDM is een marketingstrategie die gebaseerd is op het tijdig anticiperen op relevante gebeurtenissen in het leven van een klant of prospect. Meer te weten komen over Event Driven Marketing en wat het kan betekenen voor uw organisatie?

Lees verderGratis downloaden

Campagnemanagement en Social Media

Campagnemanagement en Social Media

Social Media en Campagnemanagement zijn zeker twee belangrijke factoren in de CRM strategie. Voor een succesvolle marketingstrategie is het van belang om zowel online als offline een waarde toevoegen aan de klant. Om de aandacht van klanten te krijgen en vast te houden is het van belang om 4 basisprincipes aan te houden. Lees er verder over in de whitepaper.

Lees verderGratis downloaden

Social Media en CRM

Social Media en CRM

Social Media is een medium die bedrijven goed kunnen combineren met de huidige CRM-strategie. Steeds meer bedrijven profileren zichzelf op Social Media, maar veel bedrijven doen dit zonder strategie. Voor een goede social-CRM-strategie is het van belang om een aantal stappen te doorlopen. Lees verder in deze whiteper over de Social Media feiten en de vijf stappen naar een goede implementatie van social CRM.

Lees verderGratis downloaden

Social CRM wordt volwassen

Social CRM wordt volwassen

Communicatie mogelijkheden veranderen en daarmee ook de manier waarop zaken worden gedaan. De sociale revolutie is ontstaan door de nieuwe mogelijkheden in het internet. Op het internet worden meningen bij elkaar gebracht, geëvalueerd en door middel van Social Media in de wereld gebracht. Deze sociale revolutie kan de organisatie raken. Hoe? en wat kan je er tegen doen? Lees er meer over in de whitepaper.

Lees verderGratis downloaden