Distributiekanalen

Een distributiekanaal kan verschillende vormen hebben. Een voorbeeld van een distributiekanaal is bijvoorbeeld een brief, maar ook een supermarkt of chatten op het internet. Lees in deze rubriek meer informatie over de verschillende distributiekanalen.

Uitgelicht: 

Wat moet u doen en laten voor sales successen in China?

 
Hoe verkoop je aan 1,4 miljard Chinezen? gratis downloaden

Door de razendsnelle ontwikkelingen in China komen er steeds meer kansen voor Europese ondernemers. Wat moet u doen en vooral laten om succesvol te worden in China? Het opbouwen van een goed netwerk is hierbij een vereiste. Lees meer tips en gewoonten over ondernemen in China in het volledige artikel.

Lees verder Gratis downloaden
 

Adverteren op LinkedIn: 4 mogelijkheden

Adverteren op LinkedIn: 4 mogelijkheden

Het is voor organisaties steeds belangrijker om op te vallen tussen de vele aanbieders. Maar met alleen interessante content komt u er niet. Adverteren via verschillende online kanalen zou een optie voor u kunnen zijn. In de B2B-sector is LinkedIn een belangrijke speler. Maar hoe richt u het in en bereikt u de beoogde doelgroep? Haal meer uit adverteren op LinkedIn. Deze whitepaper gaat in op 4 LinkedIn mogelijkheden die uw marketingcampagne een boost kunnen geven.

Lees verderGratis downloaden

Event Driven Marketing

Event Driven Marketing

Sinds een aantal jaren heeft een nieuw soort marketingstrategie zijn intrede gedaan, Event Driven Marketing (EDM). EDM is een marketingstrategie die gebaseerd is op het tijdig anticiperen op relevante gebeurtenissen in het leven van een klant of prospect. Meer te weten komen over Event Driven Marketing en wat het kan betekenen voor uw organisatie?

Lees verderGratis downloaden

CRM en Web Selfservice

CRM en Web Selfservice

Selfservice is voor veel organisaties een belangrijk aspect geworden. Het is een mogelijkheid voor klanten, partners en medewerkers om zelf informatie te verkrijgen en transacties zelf uit kunnen voeren. Met selfservice kunnen klanten nog sneller en beter geholpen worden en het is een menier om de klanttevredenheid te verhogen en de kosten van de klantenservice te verlagen. Lees in deze whitepaper meer over CRM en web selfservice.

Lees verderGratis downloaden

Competenties klantgericht ondernemen

Competenties klantgericht ondernemen

Een goede klantervaring levert op de lange termijn tot een hogere winst. Hoe kan je dit bereiken? Stel de klant centraal in de hele klantcontactoperatie. Wat moet er veranderen in de organisatie om een omnichannel klantervaring te kunnen bieden? Lees er meer over in de volledige whitepaper!

Lees verderGratis downloaden