CRM, Sales en Marketing Trends

De rubriek trends en ontwikkelingen gaat dieper in op de ontwikkelingen en trends op onder andere het gebied van CRM en Sales. Wat zijn de ontwikkelingen en veranderingen op dat specifieke gebied? Lees in deze rubriek alles over de nieuwe technologieën en de top trends.

Uitgelicht: 

Event-based marketing met IoT

 
Omgaan met marketingkansen en uitdagingen van IoT gratis downloaden

De consument gebruikt steeds meer devices die continu verbonden zijn met het Internet. Van smartphones tot wearables en van auto’s tot huishoudelijke apparatuur. Dit netwerk van apparaten wordt ook wel aangeduid met de term Internet of Things (IoT). Over de kansen en uitdagingen van event-based marketing met IoT leest u verder in deze whitepaper.

Lees verder Gratis downloaden
 

Wat betekenen deze CRM trends voor u?

Wat betekenen deze CRM trends voor u?

De aftrap van 2015 is geweest, de eerste stappen om de plannen van 2015 te verwezenlijken zijn gezet. Een goed moment om de meest in het oog springende CRM trends van 2015 op een rijtje te zetten. Dan kun u meteen kijken of uw dagelijkse werkelijkheid hierop aansluit. Een tipje van de sluier: het lijkt erop dat in 2015 zwaar ingezet gaat worden op gerichte marketing!

Lees verderGratis downloaden

Trends voor 2014 en wat deze betekenen voor uw CRM strategie

Trends voor 2014 en wat deze betekenen voor uw CRM strategie

Trendwatchers hebben trends en ontwikkelingen voor 2014 ontdekt die op de strategische CRM agenda van de directie zouden moeten staan. Hierbij is de focus vooral gericht op technologische ontwikkelingen en op persoonlijke kenmerken en voorkeuren. Deze whitepaper geeft een overzicht van de belangrijkste trends en beschrijft daarbij per trend mogelijke consequenties die het heeft voor de CRM strategie.

Lees verderGratis downloaden

4 CRM uitdagingen voor 2012

4 CRM uitdagingen voor 2012

2012 zit weer vol met CRM uitdagingen en activiteiten. Dit artikel gaat in op deze uitdagingen en activiteiten. Een aantal van deze activiteiten zijn: Customer Experience, 360 graden klantbeeld en de inzet van Social Media. Lees dit waardevolle artikel en kom meer te weten over de must in CRM.

Lees verderGratis downloaden

Conclusies uit recente CRM onderzoeken

Conclusies uit recente CRM onderzoeken

Tijdens CRM Inspiration van CRM Association NL werden de uitkomsten van drie verschillende CRM onderzoeken gepresenteerd. Centraal in dit onderzoek staan de ontwikkelingen die Customer Relationship Management binnen het bedrijfsleven heeft meegemaakt. Lees verder in dit onderzoek over de diverse uitkomsten die naar voren zijn gekomen.

Lees verderGratis downloaden

Hoe houd ik CRM levend binnen mijn organisatie?

Hoe houd ik CRM levend binnen mijn organisatie?

Hoe houd ik CRM levend binnen mijn organisatie? Dat is de hoofdvraag waar deze whitepaper dieper op in gaat. Door de nieuwe ICT mogelijkheden van tegenwoordig, is het nog makkelijker geworden om een relatie met de klant aan te gaan en in te spelen op de behoefte van de klant. Voor een succesvolle CRM strategie is het belangrijk om 5 bepalende eigenschappen te onthouden. Lees meer over deze 5 eigenschappen in de whitepaper.

Lees verderGratis downloaden

New Times in Sales

New Times in Sales

Het artikel "New Times in Sales" geeft een verslag van een rondetafelgesprek over de rol van internet in het verkoopproces, de invloed van CRM op het gedrag van verkopers en de vraag hoe verkopers om kunnen gaan met tenders. Het is een artikel uit het archief, wat nog steeds een toegevoegde waarde is voor elke CRM liefhebber.

Lees verderGratis downloaden