iCustomer blog

Goede zorg maar waardeloze dienstverlening?

13 August 2018, 15.07afbeelding Goede zorg maar waardeloze dienstverlening?

In welke sector je ook actief bent, het doel is om klanten en relaties zo goed mogelijk van dienst zijn. Dat doe je door goede producten en diensten te leveren. Maar een belangrijk deel van de (ervaren) kwaliteit wordt bepaald door de manier van samenwerken. Hoe zijn de persoonlijke contacten, hoe goed kennen ze mij, hoe worden vragen, opdrachten en afspraken opgevolgd? Een mooi product, maar nooit teruggebeld worden bij klachten? Goede zorgverlening, maar bij elk contact steeds opnieuw je verhaal moeten doen? Het oordeel zal negatief uitpakken.

Goede zorg maar waardeloze dienstverlening?

Microsoft Modern SharePoint: gebruiksgemak ten top!

23 July 2018, 11.00afbeelding Microsoft Modern SharePoint: gebruiksgemak ten top!

In 2001 heeft Microsoft (Classic) SharePoint geïntroduceerd en al snel werd deze manier van samenwerken een groot succes. Inmiddels werkt 85% van de Fortune-500 bedrijven met SharePoint en is het platform niet meer weg te denken uit de hedendaagse werkomgeving. “SharePoint blijft continu ontwikkelen, maar het werd toch tijd voor een grote upgrade en dat is Modern SharePoint geworden”, legt Martijn Molegraaf, Project Manager bij ETTU, uit. “Het gebruiksgemak is flink verbeterd, waardoor samenwerken nog makkelijker gaat. Modern SharePoint is veel gebruiksvriendelijker dan Classic SharePoint en koppelt applicaties nog meer met elkaar, zodat informatie toegankelijker wordt.”

Microsoft Modern SharePoint: gebruiksgemak ten top!