data en informatiemanagement

De rubriek data en informatiemanagement gaat dieper in op data- en informatiemanagement. Bij data kan gedacht worden aan de datakwaliteit van klantgegevens en met Master Data Management (MDM) een 360 graden klantbeeld creëren. Bij informatie aan het documenteren van procedures.

Uitgelicht: 

Customer analytics geeft meer inzicht in de klant

 
Customer Intelligence in het tijdperk van data-driven marketing gratis downloaden

Customer analytics wordt steeds interessanter voor organisaties. Marketeers hebben het tegenwoordig namelijk steeds moeilijker met inzicht krijgen in de klant. Klanten worden steeds veeleisender en bevinden zich op steeds meer kanalen. Lees verder voor meer informatie over customer analytics en wat ze kunnen betekenen voor uw organisatie.

Lees verder Gratis downloaden
 

Word meesterverteller met datavisualisatie 2.0

Word meesterverteller met datavisualisatie 2.0

Benieuwd naar de nieuwste ontwikkelingen binnen de datavisualisatie? Ontdek hier het verhaal van datavisualisatie en de revolutie die automated data storytelling zal ontketenen. Deze nieuwe technologie zorgt ervoor dat data automatisch wordt voorzien van tekst. Zo wordt jouw data leesbaarder en ligt de kans op verkeerde interpretatie een stuk lager.

Lees verderGratis downloaden

Kenniscyclus: Next step in analytics

Kenniscyclus: Next step in analytics

Data en analytics hebben de afgelopen jaren een enorme impact gehad op de dagelijkse gang van zaken in organisaties. Van het optimaliseren van klantrelaties tot efficiënter werken. Toch blijven veel mogelijkheden onbenut omdat data onvoldoende gecombineerd worden. In deze kenniscyclus leer je hoe je de volgende stap kunt zetten met analytics om het volledige potentieel te benutten

Lees verderInschrijven

Neem sneller slimme beslissingen met visual analytics

Neem sneller slimme beslissingen met visual analytics

Visual analytics is booming. Gegevensvolumes groeien alsmaar en daarmee de vraag van zakelijke gebruikers om data beter en dieper te verkennen. In een uitgebreid onderzoek onder IT- en BI-executives wereldwijd onderzocht TDWI hoe zelfgestuurde visual analytics hun bedrijfsdoelstellingen steunen. Download deze whitepaper en lees de resultaten en aanbevelingen.

Lees verderGratis downloaden

Visuele analytics: de nieuwe marketing realiteit

Visuele analytics: de nieuwe marketing realiteit

Dit e-book belicht de uitdagingen waar marketing experts van vandaag de dag tegenaan lopen en hoe visuele analytics daarbij kunnen helpen. Het geeft weer hoe verschillende organisaties uit verschillende branches grote stappen voorwaarts hebben kunnen maken in het effectiever maken van de marketing. Lees snel verder om meer te weten te komen over de nieuwe marketingrealiteit.

Lees verderGratis downloaden

Klantgerichtheid verbeteren met analytics

Klantgerichtheid verbeteren met analytics

Wanneer klanten op zoek zijn naar een product, kunnen ze via internet alle informatie vinden die ze nodig hebben. Klanten vergelijken daardoor uw bedrijf gemakkelijk met uw concurrentie. Om klanten te behouden, is het cruciaal dat bij uw bedrijf klantgerichtheid bovenaan de agenda staat.

Lees verderGratis downloaden

Datakwaliteit biedt kansen voor de ATP branche

Datakwaliteit biedt kansen voor de ATP branche

Wat zijn de kansen voor de organisatie bij een goede datakwaliteit? Bij slechte datakwaliteit in de organisatie, wat kunnen we doen ter verbetering? Bij een klantgerichte onderneming mag een slechte datakwaliteit eigenlijk niet meer ontbreken. Een goede datakwaliteit biedt nieuwe kansen als een uitstekende basis voor de dienstverlening. Een dienstverlening die aansluit bij de situatie en wensen van uw klanten. Lees meer over datakwaliteit in de whitepaper!

Lees verderGratis downloaden