Congres: Customer Identity

Strategisch congres over het beschermen, beveiligen en managen van klantidentiteiten

Praktische informatie
Datum
OnderwerpKlantidentiteiten
KostenGratis voor eindgebruikers
LocatieStadion Feijenoord I Rotterdam
icoon inschrijvenInschrijven

Klantbinding staat bovenaan de prioriteitenlijst van elk bedrijf. Het beschermen, beveiligen en managen van klantgegevens is cruciaal.

Het congres Customer Identity gaat in op diverse uitdagingen waar organisaties voor staan ​​als ze een veilige, naadloze klantervaring willen creëren. Tijdens dit congres maakt u kennis met diverse technieken, processen en tools om uw klantidentiteiten veilig en betrouwbaar te managen.

Onderwerpen die onder meer aan bod komen zijn: klantvertrouwen, privacy en datamanagement, API’s en wet- en regelgeving.

Klantvertrouwen

In de huidige digitale economie is het van groot strategisch belang om accurate data van klanten te hebben. Maar in de praktijk blijkt dat hoe meer persoonlijke data we van hen hebben, hoe meer het vertrouwen van de klant afneemt. Het is daarom van groot belang om samen te werken met klanten om een competitief voordeel te halen uit privacy en datamanagement. Accurate en contextuele data, gedeeld met toestemming van de klant, minimaliseert de kosten voor datacollectie, vergroot klantrelaties en helpt nieuwe vertrouwensrelaties ontstaan. Want uiteindelijk zijn klanten wel bereid data uit te wisselen in ruil voor op maat gemaakte producten en diensten die overeenkomen met hun behoeften, voorkeuren en interesses. Zo kunnen bedrijven producten en diensten aanbieden die klantgericht zijn en voldoen aan de geleverde wensen. (privacy by design). De uitdaging is hoe organisaties dit vanuit zowel marketing oogpunt als vanuit security oogpunt optimaal en veilig inrichten. Vaak nemen organisaties extra risico’s op datalekken of ‘security breaches’ voor lief in ruil voor gemak en kostenbesparingen van SaaS apps. Maar kan dat ook anders?

Apps

Bouw moderne apps op mobiel, internet en IoT om klanten aan te trekken en de organisatie te laten groeien. De meeste apps bevatten behoorlijke API’s, maar bij 75% otbreekt toereikend beheer op afstand voor API’s. Hoe gaan Security en Risk Professionals hiermee om?

Wet- en regelgeving

Europese wetgeving zoals GDPR en PSD2 veranderen de manier waarop bedrijven data van klanten collecteren en gebruiken. Hoe kunnen organisaties gebruik maken van klantgestuurde gegevens om te innoveren en te voldoen aan de wet- en regelgeving?

Beheer het risico, werk aan vertrouwen en omarm digitalisering en veranderingen!

Lees meer over het programma.

Doelgroep

Het congres richt zich op een hoogwaardige doelgroep van eindgebruikers (managers, senior specialisten en andere functies in de DMU) die op de hoogte willen blijven van de huidige trends en ontwikkelingen op het gebied van Cloud Identity en betrokken zijn bij het uitzetten van de Marketing en IT strategie van hun organisatie.

De beoogde doelgroep voor dit congres bestaat uit eindgebruikers (dus personen die geen commerciële functie hebben bij een IT organisatie) met onder andere de volgende functies:

  • IT Manager
  • Security Manager
  • Risk Manager
  • IT Developer
  • Enterprise Architect

Deelname aan onze congressen is kosteloos voor senior medewerkers, managers en directieleden die werkzaam zijn bij eindgebruikersorganisaties. Stagiaires, werving & selectie bureaus, et cetera hebben niet de mogelijkheid om kosteloos aan dit congres deel te nemen.