Kennisitem
Download artikel 5 Essentials voor klantgerichte efficiency in de ATP brancheDownload

5 Essentials voor klantgerichte efficiency in de ATP branche

5 bepalende essentials voor klantgericht ondernemen

5 bepalende essentials voor klantgericht ondernemen

De klant is belangrijk voor een ondernemer, zonder klanten is er geen onderneming. Klantgericht ondernemen is van belang voor elke ondernemer, maar het moet natuurlijk wel wat opleveren. Klantgericht ondernemen moet wel wat opleveren en bijdragen aan de waarde van de onderneming. Niet alleen voor de onderneming, maar ook voor de klant. Voor veel ondernemers is dit geen nieuws, maar waarom is bewust en consequent klantgericht ondernemen dan zo moeilijk? Hoe kan een klant een centrale rol spelen in het bedrijf en niet te maken krijgen met allerlei interne processen en procedures?

Er zijn 5 bepalende essentials voor renderend klantgericht ondernemen in de ATP branche:

  1. Visie
  2. Ondernemerschap
  3. Transparantie & eenvoud
  4. Bereikbaarheid & gemak
  5. Validatie

Uiteraard is het wel van belang om te blijven luisteren naar de klant en de bedrijfsvoering zo optimaal mogelijk te houden.

Download vrijblijvend het artikel over renderend klantgericht ondernemen in de ATP branche. In dit artikel worden de bovenstaande 5 essentials uitgebreid beschreven. Na elke beschrijving staat puntsgewijs een samenvatting.

Ook interessant voor u!

  • Social Media en CRM

    Hoe implementeer je een social-CRM-strategie? Lees in deze whitepaper meer over de 5 stappen naar een social CRM