Tag: CRM (Customer Relationship Management)

Betere sales dankzij een CRM-organisatie

Betere sales dankzij een CRM-organisatie gratis downloaden

Wil je inspelen op de behoeften van je klanten en hen relevante producten en diensten voorstellen? Dan is het noodzaak om te weten wat die klant precies wil. CRM is een eerste stap in het realiseren van een volledig klantbeeld, maar er is meer. Start met de CRM-werkwijze en laat de hele organisatie bijdragen aan boost in sales.

Lees verderGratis downloaden

ERP en CRM: wanneer kiest u voor deze gouden combinatie?

ERP en CRM: wanneer kiest u voor deze gouden combinatie? gratis downloaden

ERP of CRM: wat is de beste keuze? Zou er wel een keuze tussen deze twee systemen gemaakt moeten worden? Door ERP en CRM te combineren ontstaat er een samenwerkingsvoordeel. Wat de zijn de voordelen van ERP en CRM? En wat zijn de voordelen van de combinatie van beiden? Lees in deze whitepaper meer over de voor- en nadelen en de kracht van het bundelen van ERP en CRM.

Lees verderGratis downloaden

CRM applicaties beheren op de juiste manier

CRM applicaties beheren op de juiste manier gratis downloaden

CRM software beheer is een lastige taak. Hoe kan een CRM applicatie goed blijven functioneren waarbij de uitval minimaal is en het vertrouwen verder wordt vergroot? Deze whitepaper geeft handvatten voor het op de juiste manier beheren van uw CRM applicatie. Wilt u als CRM applicatie beheerder ook profiteren van deze handige tips? Lees verder in deze whitepaper en profiteer van de 8 tips.

Lees verderGratis downloaden

Beheer van CRM-applicaties

Beheer van CRM-applicaties gratis downloaden

Wat komt er allemaal kijken bij het beheren van een CRM-applicatie? Om een CRM-applicatie goed te kunnen beheren als een CRM beheerorganisatie, spelen er altijd een aantal vragen. Wie wordt de eigenaar van de eigenaar van CRM? Hoe wordt omgegaan met nieuwe medewerkers? Op welke wijze worden nieuwe ideeën verzameld? Dit zijn nog maar een paar van de vragen. Lees in de whitepaper alle aspecten die aan de orde komen bij een CRM beheerorganisatie.

Lees verderGratis downloaden

CRM: Business as Usual

CRM: Business as Usual gratis downloaden

Het begrip CRM is niet meer een nieuw begrip. CRM was altijd het toferwoord om succesvol te zijn en goede resultaten te boeken. CRM is geïntroduceerd door de software industrie. Maar wat heeft CRM eigenlijk allemaal gebracht? Lees in het artikel Business As Usual meer over hoe CRM is ontstaan en wat het heeft gebracht.

Lees verderGratis downloaden

Hoe houd ik CRM levend binnen mijn organisatie?

Hoe houd ik CRM levend binnen mijn organisatie? gratis downloaden

Hoe houd ik CRM levend binnen mijn organisatie? Dat is de hoofdvraag waar deze whitepaper dieper op in gaat. Door de nieuwe ICT mogelijkheden van tegenwoordig, is het nog makkelijker geworden om een relatie met de klant aan te gaan en in te spelen op de behoefte van de klant. Voor een succesvolle CRM strategie is het belangrijk om 5 bepalende eigenschappen te onthouden. Lees meer over deze 5 eigenschappen in de whitepaper.

Lees verderGratis downloaden

Gebruikersacceptatie bij CRM projecten

Gebruikersacceptatie bij CRM projecten gratis downloaden

Deze whitepaper gaat dieper in op het delen van kennis orver het onderwerp Grebruikersacceptatie bij CRM projecten. De whitepaper gaat dieper in op de aspecten die een belangrijke invloed hebben op de CRM gebruikersacceptatie.

Lees verderGratis downloaden

De rol van marketing binnen CRM

De rol van marketing binnen CRM gratis downloaden

Dit artikel geeft handvatten om het marketing proces op basis van de CRM strategie te implementeren met een CRM systeen. De beste manier om dit te communiceren naar de organisatie is de CRM op te klappen in hapklare brokken. Maak duidelijk welke koers er wordt gevaren en welke verwachtingen waar gemaakt kunnen worden. Lees in het artikel meer over de het implementeren van de CRM strategie en hoe de CRM strategie te realiseren.

Lees verderGratis downloaden