Tag: Klantbeeld

Persoonlijk contact essentieel voor betere klantgerichtheid

Persoonlijk contact essentieel voor betere klantgerichtheid gratis downloaden

Een hypotheek afsluiten? Doe je tegenwoordig zelf, online. Autoverzekeringen vergelijken? Dankzij de vele vergelijkingssites heb je zo alles op een rij. Als intermediair wordt het steeds lastiger om klanten aan je te binden. Klantgerichtheid is dan ook een hot topic in de sector. Ontdek hier 10 gouden tips voor een betere klantgerichtheid uit het trendonderzoek ‘Klantgerichtheid 2018’.

Lees verderGratis downloaden

CRM en marketing automation combineren goed voor de klantrelatie

CRM en marketing automation combineren goed voor de klantrelatie gratis downloaden

Trends hebben een grote impact op beslissingen die genomen worden in de organisatie. Één van deze trends is marketing automation in combinatie met CRM. In deze whitepaper komt aan bod waarom CRM en marketing automation elkaar versterken en welke aspecten belangrijk zijn om mee te nemen in het proces. Lees snel verder voor meer informatie.

Lees verderGratis downloaden

Customer Experience Management verbetert concurrentiepositie

Customer Experience Management verbetert concurrentiepositie gratis downloaden

Customer Experience is cruciaal om de concurrentie een stap voor te blijven, zo blijkt uit steeds meer onderzoeken. Een centraal klantbeeld is voor een duurzame klantrelatie essentieel. Maar welke variabelen zijn daarbij van toepassing en wat zijn de afwegingen voor de juiste CR-investering? Lees in de whitepaper daar meer over en hoe Customer Experience ingezet kan worden.

Lees verderGratis downloaden

Investeer in duurzame klantrelaties voor de toekomst

Investeer in duurzame klantrelaties voor de toekomst gratis downloaden

Met het juiste online platform kan een klantgerichte toekomstvisie sneller tot stand komen. Dit zou het online platform Sjoerd kunnen zijn. Sjoerd kan dienen als een verbindende schakel met de techniek. Investeer in duurzame klantrelaties en werk met ‘personal advisor’ Sjoerd. Lees meer over Sjoerd en de mogelijkheden in deze whitepaper.

Lees verderGratis downloaden

Prijs als onderscheidend vermogen is niet meer voldoende

Prijs als onderscheidend vermogen is niet meer voldoende gratis downloaden

De klantstrategieën en de daarbij behorende bedrijfsprocessen verder aanscherpen was het doel van Müller Fresh Food Logistics (MFFL). De oplossing hiervoor is een gedegen CRM-strategie implementeren voor een verandertraject intern in de organisatie. Lees in deze praktijkcase meer over de keuze voor een CRM-strategie en de resultaten die MFFL hiermee bereikt heeft.

Lees verderGratis downloaden

Persoonlijke aandacht voor de klant met CRM-project

Persoonlijke aandacht voor de klant met CRM-project gratis downloaden

Fontys Hogescholen heeft veel externe relaties. Dit kunnen scholen of instellingen zijn, maar ook individuele klanten. In een concurrerende omgeving is klantzorg nog belangrijker geworden. Dit is voor Fontys een reden om te starten met een CRM-project. Lees er meer over in de volledige praktijkcase.

Lees verderGratis downloaden

Met customer value naar een klantgerichte benadering

Met customer value naar een klantgerichte benadering gratis downloaden

De ANWB/hulpverlening heeft een opdracht gegeven die bestond uit een aantal verschillende onderdelen. Deze onderdelen zijn uiteengezet in aandachtspunten. Onder leiding van een projectleider heeft elk projectgroepje een aantal aandachtsgebieden uitgewerkt. Lees verder in de klantcase over de uitkomsten en resultaten.

Lees verderGratis downloaden

Klantbeleving als concurrerend vermogen

Klantbeleving als concurrerend vermogen gratis downloaden

Hoe krijg je een goede concurrentiepositie? Informatie inwinnen over een bedrijf gaat steeds makkelijker. Het vergelijken van aanbiedingen en door middel van referenties de voor- en nadelen van de verschillende leveranciers onderzoeken. Hierdoor is het nog meer van belang om je als organisatie te onderscheiden van de concurrentie. Lees meer over het creëren van buitengewone klantbeleving in deze whitepaper.

Lees verderGratis downloaden

Succesvol Klantmanagement

Succesvol Klantmanagement gratis downloaden

De klant winnen en behouden? De klant moet zich laten overtuigen dat hij de beste koop bij u doet en de beste service krijgt. De klant beoordeeld de service en de koop, maar hoe krijgt u de stempel "beste"? Dit alles heeft te maken met (succesvol) klantmanagement. Lees er meer over in deze whitepaper.

Lees verderGratis downloaden

CRM: De Essentie

CRM: De Essentie gratis downloaden

Interactie met de klant is een belangrijk aspect in CRM. CRM betreft de strategie om de juiste vorm voor de interactie te bepalen. Enkele interacties/activiteiten zijn: de klant centraal stellen en customer focus. Bekijk beiden interacties vauit het oogpunt van de klant. Meer te weten komen over dit onderwerp? Lees meer in de whitepaper.

Lees verderGratis downloaden