Kennisitem
Download artikel Social CRM wordt volwassenDownload

Social CRM wordt volwassen

Wat betekenen Social Media voor uw CRM-implementatie?

Wat betekenen Social Media voor uw CRM-implementatie?

De revolutie die is ontstaan op het vlak van communicatiemogelijkheden heeft een effect op ons dagelijks leven en op alle organisaties, ongeacht welke achtergrond deze hebben. Dit effect uit zich niet alleen in de wijze waarop mensen contact hebben en houden, maar heeft ook een grote impact op de manier waarop we met elkaar zaken doen. Deze whitepaper belicht de ontwikkeling van Social CRM.

Deze sociale revolutie is mede ingegeven door de nieuwe mogelijkheden die het Internet heeft geleverd: het Internet is niet alleen een plaats waar informatie wordt tentoongespreid, maar is geëvolueerd tot een geïntegreerd communicatieraamwerk dat vrijwillige kennisdeling en informatieverspreiding tot grote hoogten heeft gebracht. De verandering die deze revolutie met zich meebrengt is een verandering op sociaal vlak die alle organisaties raakt.

In deze whitepaper worden de onder meer volgende aspecten rondom Social CRM besproken:

  • Ontwikkeling van Social Media
  • Klantvertrouwen
  • Maatschappelijke veranderingen
  • Invloed van de manier van zakendoen
  • De Social Customer
  • CRM-filosofie en strategie
  • Verschillen traditionele CRM en Social CRM

Verder komen Social CRM strategieën en –tools aan bod in de complete versie van de whitepaper.

Ook interessant voor u!