Bedrijfsprofiel
SparklingCRM

SparklingCRM

Branche: Financieel & Verzekeringen
Publiceert over: Klantgericht- en duurzaam ondernemen

Klantgericht ondernemen naar een hoger niveau tillen, dat is onze ambitie.


Duurzame klantrelaties
Wij zijn er van overtuigd dat oprechte en authentieke aandacht voor de klant het succes van organisaties garandeert. Echter in deze tijd van digitalisering en individualisme wordt de afstand tot de klant ongemerkt groter. Hoe blijft u onder de aandacht van uw klanten en waarmee kunt u zich onderscheiden? De sleutel tot succes zit wat ons betreft nog steeds opgesloten in het blijvend investeren in duurzame klantrelaties. Duurzaamheid die zich laat vertalen in oprechte aandacht, in pro actief zijn richting klanten, in het overtreffen van de verwachtingen met waardevolle service en passende producten en diensten. Een uitdaging? Zeker! Maar wel één waarmee u werkelijk onderscheidend vermogen creëert, waardoor u een hogere klantloyaliteit bereikt en daarmee een stevige basis legt voor uw continuïteit.

Met een sprankelende blik
Wij helpen u om deze visie georganiseerd te krijgen in uw dagelijkse praktijk. Passend bij uw tempo, met gepaste inzet, en een sprankelende blik op uw en ons vakgebied. Van oudsher zijn we thuis in de branche van financieel dienstverleners, maar inmiddels hebben we ook de nodige ervaring opgebouwd binnen andere branches waaronder de fashion industrie. Deze brede kijk op klantgericht ondernemen geeft ons nieuwe inzichten, waar we u graag van laten profiteren.

SparklingCRM verzekert u van klantgericht ondernemen.

Volg SparklingCRM

Persoonlijk contact essentieel voor betere klantgerichtheid

Een hypotheek afsluiten? Doe je tegenwoordig zelf, online. Autoverzekeringen vergelijken? Dankzij de vele vergelijkingssites heb je zo alles op een rij. Als intermediair wordt het steeds lastiger om klanten aan je te binden. Klantgerichtheid is dan ook een hot topic in de sector. Ontdek hier 10 gouden tips voor een betere klantgerichtheid uit het trendonderzoek ‘Klantgerichtheid 2018’.

Lees verder...

Klantgericht ondernemen: wat zijn de vervolgstappen?

Het aanschaffen van een CRM-systeem ter verbetering van de klantgerichtheid is een goede eerste stap. Maar hoe gaat u de vervolgstappen zetten? CRM moet ook nog geïntegreerd worden in de processen, het organisatiemodel en de service die u levert tijdens de klantreis. Hoe u dit kunt gaan doen leest u in deze whitepaper.

Lees verder...

Investeer in duurzame klantrelaties voor de toekomst

Met het juiste online platform kan een klantgerichte toekomstvisie sneller tot stand komen. Dit zou het online platform Sjoerd kunnen zijn. Sjoerd kan dienen als een verbindende schakel met de techniek. Investeer in duurzame klantrelaties en werk met ‘personal advisor’ Sjoerd. Lees meer over Sjoerd en de mogelijkheden in deze whitepaper.

Lees verder...

De regie weer in handen met de Personal Advisor

Vergelijkssites van verzekeringen spelen in op recente ontwikkelingen en trends, waarbij de klant steeds meer zelf wilt doen, keuzevrijheid wilt hebben. Maar krijgt die klant eigenlijk wel het best passende aanbod? De invloed van de intermediair wordt steeds minder en de vraag rijst: bestaat er een manier om als intermediair invloed te krijgen op het verzekeringsgedrag van de klant en deze weer aan zich te binden?

Lees verder...

Duurzaam ondernemen loont!

Duurzaam ondernemen is geen vraag meer, maar de praktijk. Het is een welbekend onderwerp waar elke organisatie op zijn tijd mee te maken krijgt. In alles wat we doen is duurzaamheid een voorwaarde. Met duurzaam ondernemen is investeren een must, maar hoe zorg je ervoor dat deze investering een concrete bijdrage levert aan de organisatie? Lees deze uitgebreide whitepaper!

Lees verder...